Gibanje v času korone

Vključevanje gibanja

  • Redno dnevno vključevanje gibanja, kamor lahko štejemo večja opravila v hiši in okoli nje.
  • Po opravkih se odpravimo peš (s kolesom), če je to le mogoče.

Prekinitve sedečega dela

  • Minuta za zdravje med delom
  • Kar lahko med delom naredim stoje, naredim stoje ali celo med hojo (npr. branje, poslušanje, govorjenje/razlaga)
  • Ko telefoniram, hodim.
  • Vaje za (predvsem) hrbtenico.
  • Vaje, ki jih lahko izvajamo sede.

Rekreacija

  • Izvajamo tisto, kar nam je osebno blizu.
  • Hoja, ki traja vsaj 30 minut in je tako hitra, da se ob tem zadihamo.
  • Če nismo motivirani za vadbo ali nimamo ustreznega znanja – izrabiti možnost številnih posnetih vadb.

Sproščanje

  • Meditacija,
  • Joga

Urnik

  • Določimo si delovne in proste dneve.
  • Določimo si ure v dnevu, ko smo v službi in ure, ko smo »doma«.
  • V urnik umestimo vsak dan 30 minut samo zase.
  • Ko gremo v službo, se uredimo (skoraj) tako, kot bi se, če bi šli dejansko na delovno mesto.

UČENCI

  • V pouk pri drugih predmetih umestimo minuto za zdravje (vedno, ko otrokom pade pozornost, postanejo utrujeni, nezbrani …). Vključujemo različne gibalne vaje.
  • Uporaba pripomočkov za aktivno sedenje.
  • Možno dela stoje (poslušanje, branje).
  • Vsak dan uro gibanja, športa (različne naloge, ki jih morajo narediti, uporaba posnetkov …).
  • Tudi učenci potrebujejo urnik – dnevi in ure, ko so v šoli ter dneve in ure, ko so doma.